Przedstawiamy poglądowy cennik zdjęć produktowych (packshotów).
Wszystkie ceny są cenami brutto.
Podane kwoty dotyczą ceny za jedno finalne zdjęcie.
Rodzaj zdjęć | Ilość zdjęć 10-19 | Ilość zdjęć 20-30 | Ilość zdjęć 31-60 | powyżej 60 zdjęć |
---|---|---|---|---|
ubrania zdjęcia typu duch | 41 zł | 31 zł | 26 zł | 22 zł |
ubrania: wieszak/płasko | 38 zł | 28 zł | 24 zł | 20 zł |
zdjęcia obuwia | 22 zł | 17 zł | 13 zł | 10 zł |
zdjęcia galanterii | 23 zł | 21 zł | 19 zł | 17 zł |
zdjęcia biżuterii | 45 zł | 38 zł | 28 zł | 23 zł |
zdjęcia zegarków | 41 zł | 31 zł | 26 zł | 22 zł |
packshoty inne | wycena indywidualna | wycena indywidualna | wycena indywidualna | wycena indywidualna |
zdjęcia reklamowe | wycena indywidualna | wycena indywidualna | wycena indywidualna | wycena indywidualna |
Przypisy do tabeli:
- Niniejsza tabela zawiera orientacyjne ramy cenowe. Ostateczna wycena zależy od rodzaju produktu (m.in. stopnia przezroczystości i skomplikowania struktury fotografowanego obiektu oraz jego skłonności do wszelkiego rodzaju zafarbów) i oczekiwań klienta co do finalnego efektu (poziom retuszu). Cenimy sobie indywidualne podejście, dlatego zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów.
- Przy nawiązaniu stałej współpracy gwarantujemy atrakcyjne rabaty!
- Zapytaj o dokładną wycenę! Wypatruj rabatów na naszym FB oraz IG. W zapytaniu w formularzu uwzględnij:
- rodzaj produktów
- liczbę produktów
- liczbę zdjęć każdego produktu
Zastrzegamy sobie prawo do indywidualnej wyceny całego zlecenia na podstawie warunków ustalonych z Klientem.
Jesteśmy terminowi i dbamy o produkty.
Aby maksymalnie uprościć naszą wycenę uzależniliśmy cennik od ilości wykonywanych zdjęć.
Uważamy, że to dobry kompromis pomiędzy efektywną pracą, a kosztem. Nie wymaga zbędnych kalkulacji, a Klienci wysyłający nam już 31 produktów mogą liczyć na bardzo dobrą cenę w porównaniu do ofert konkurencji.
Dlaczego mniejsza ilość zdjęć jest droższa?
Wiąże się to z czasem potrzebnym na przygotowanie sesji zdjęciowej, przygotowaniem produktów, załatwieniem formalności, ustaleniem warunków zlecenia.
Czasem w trudno w to uwierzyć, ale przygotowanie stanowiska fotograficznego jest taki sam dla 5 produktów jak i dla 100 produktów, więc bardziej się opłaca robić na tym samym ustawieniu 100 niż 5 sztuk.
Otrzymasz dowolny format plików
Nie będziemy Cię ograniczać formatem pliku, nawet jeśli zapłacisz za zdjęcie w dolnych widełkach cenowych. Przekazanie większych plików kosztuje nas jedynie miejsce na dysku i czas na ich transfer, ale dlaczego miałbyś od razu kupować pakiet Super Hiper aby otrzymać plik TIFF? :)
Czy rozmiar produktu ma znaczenie przy wycenie?
W pewnym sensie tak, ale nie jest on najważniejszym czynnikiem wpływającym na cenę fotografii produktowej. Zdjęcia ubrań dla osób dorosłych są wyceniane bardzo podobne dla odzieży dziecięcej. Droższy będzie głównie transport całego towaru do naszego studia i z powrotem do Państwa.
Nie nakładamy ograniczeń co do wielkości fotografowanych przedmiotów, jak robi to kilku naszych konkurentów.
Jeżeli macie Państwo obawy przed wysłaniem nam towaru, możemy zrealizować sesję próbną. Przekonacie się, jak wychodzą zdjęcia. Zdjęcia próbne przesyłamy ze znakiem wodnym.
Na co składa się cena zdjęć typu packshot
Wiele elementów wyceny wiąże się z detalicznymi pracami poprawiającymi wygląd produktu. Są to zarówno prace związane z oczyszczaniem produktu, ekspozycją, ustawieniem warunków oświetlenia, parametrów aparatu fotograficznego, a także obróbka cyfrowa.
Co wchodzi w skład wyceny:
- czyszczenie produktu z kurzu,
- układanie produktu/rozwieszanie
- czasem prasowanie (zgodnie z wytycznymi zleceniodawcy)
- obróbka graficzna produktu – usuwanie przebarwień, rys
- poprawa kolorystyki i odwzorowanie kolorów według standardów
- usuwanie tła dla zdjęć bezcieniowych
Cennik fotografii produktowej odzieży
Zdjęcia typu flatshot – na płasko, packshot na wieszaku lub na manekinie typu duch różnią się nieznacznie ceną. Klienci nie powinni tutaj kierować się ceną, ale potrzebą w swoim biznesie. W większości przypadków najbardziej atrakcyjne będą zdjęcia ubrań typu duch, ale warto podkreślić, że często trzeba fotografować ubranie w kilku ujęciach i najlepiej dwóch stanach – na płasko lub na wieszaku oraz na manekinie.
Zdjęcia na modelach i modelkach. To bardzo szerokie zagadnienie, które omówimy przy innej okazji. Zdjęcia na modelach można rozmaicie stylizować i wbrew pozorom nie są to często autentyczne fotografie. Wszystko zależy od celu jaki chcemy osiągnąć. Możemy kreować styl lub modę, możemy oddać naturalność ustawiając modeli w bardzo neutralnym świetle. Sam wybór modela ma również duże znaczenie. Zapraszamy do kontaktu, jeśli szukacie Państwo porady w tym zakresie.
Zdjęcia typu duch to przestrzenne fotografie, które bez udziału modela podkreślają wszystkie walory ubrania. Pozwalają dokładnie zaprezentować fason ubrań i jej ułożenie na ciele normalnej postury (a nie modelki w rozmiarze xs) oraz skupić uwagę klienta tylko i wyłącznie na oglądanym ubraniu.
Częste pytania i odpowiedzi
Cały proces opisujemy na naszej stronie głównej. Zobacz.
Oczywiście na początku ustalamy warunki współpracy, uzgadniamy cenę, szacujemy orientacyjny termin realizacji i po wykonaniu zlecenia rozliczamy się.
Z uwagi na duże zróżnicowanie w sezonowości pracy czas realizacji podajemy indywidualnie. Zwykle sesje zdjęciowe nie zajmują więcej niż 2-3 dni robocze. Z tego powodu umawiamy się na dostarczenie towaru minimum kilka dni przed terminem, aby nasz zespół mógł przygotować produkty do zdjęć. Produkty są przygotowywane do odbioru zaraz po wykonaniu zlecenia.
Fotografia reklamowa to przede wszystkim przygotowanie produktu do zdjęcia, wykonanie packshotu i retusz zdjęcia (czyli postprodukcja). Całość ubieramy w proces, dlatego jeśli wykonujemy zdjęcia jednorodnych produktów najważniejszy będzie czas na przygotowanie towaru i jego fizyczne sfotografowanie wraz z późniejszą edycją w programie graficznym.
Tak, otrzymasz zdjęcia produktowe w wysokiej rozdzielczości, dzięki czemu będziesz mógł wykorzystać je w katalogu, w reklamie w gazetach i na gadżetach, a także w internecie. Jeśli potrzebujecie Państwo zdjęcia w formacie większym – np. do reklamy outdoorowej – prosimy o uprzednie ustalenie.
Produkty powinny być bezpiecznie zapakowane. W razie wątpliwości, czy doszło do uszkodzenia w transporcie przesyłamy zdjęcia zaraz po odpakowaniu.
Produkty powinny być wyczyszczone, bez zabrudzeń, dlatego najlepiej owijać je folią bąbelkową. Pamiętajmy, że na biały tle bardzo dobrze widać zanieczyszczenia produktów.
Odzież powinna być odkurzona, wyprasowana i dobrze złożona.
Wysyłka z Europy nie stanowi problemu – paczki ekspresowe docierają w czasie do 5 dni. Odbierane są tą samą bezpieczną metodą. Z uwagi na napięty harmonogram nie rekomendujemy wysyłki paczek niepriorytetowymi wysyłkami – zróżnicowanie czasowe jest zbyt duże i nie chcemy narazić się na opóźnienie w realizacji.
Paczki wysyłane w Polsce docierają do nas szybko niezależnie od wybranej metody. Opóźnienia mogą pojawić się w okolicach końca listopada (BlackFriday) i od połowy grudnia (święta Bożego Narodzenia).
Fotografia produktowa cennik zdjęć
Od czego zależy cena zdjęć?
Ceny fotografii produktowej zależą od liczby produktów, które mają być sfotografowane oraz od poziomu złożoności zamówienia. Nie możemy obiecać, że wycena będzie idealna z tabelą, choć zwykle (w 80% przypadków) jest bardzo do niej zbliżona.
Nasze duże doświadczenie pozwala nam dobrze oszacować nakład pracy z różnymi produktami, dzięki czemu Klient nigdy nie musi dopłacać, ani nie otrzymuje niższej jakości zdjęć. Będziemy też wdzięczni, jeśli po udanej współpracy uraczysz nas pozytywną opinią w mapie Google.
Zobacz nasz cennik packshot w tabeli powyżej.
Prezentacja wykonanych zdjęć odbywa się na całej naszej stronie internetowej.
Nie oferujemy zdjęć, ani pakietów premium, bo po prostu nasze usługi są profesjonalne – otrzymasz w nich najwyższej jakości zdjęcia produktów.
Zdjęcia reklamowe do sklepu internetowego, katalogu mody, czy zdjęcia typu lookbook wyceniamy osobno – możesz umówić się z nami na sesję fotograficzną w dowolnym miejscu. Lata pracy nauczyły nas elastyczności i dostosowujemy się do wymagań klienta, zmieniających się trendów oraz sami doradzamy styl. Wiemy, że na dobre zdjęcie trzeba zapracować nie tylko sprzętem, ale też własną kreatywnością.