Zadzwoń 0048 533 410 388
Wygoda 7, 28-313 Imielno
kontakt@bezcieniowa.pl

Zdjęcia odzieży na modelach

Doskonale nadają się do prezentacji odzieży w sklepach internetowych, reklamowych modułów w czasopismach, artykułów sponsorowanych lub firmowych materiałów promocyjnych.

Zobacz więcej

Packshoty ubrań

Zwiększ swoje zyski! Zaprezentuj swój towar jak najlepiej i to z każdej strony. Profesjonalne zdjęcia to Twój sukces!

Zobacz więcej

Packshoty biżuterii

Profesjonalne prezentowanie biżuterii, zegarków oraz aplikacji odzieżowych

Zobacz więcej

Nowe zasady sprzedaży na Allegro

Allegro wprowadza nowe zasady wstawiania aukcji! Co oznaczają dla Ciebie?

Zobacz więcej

Zdjęcia typu duch

Skuteczna i atrakcyjna prezentacja odzieży

Zobacz więcej

bezcieniowa

bezcieniowa – to miejsce, gdzie każdego dnia powstają tysiące profesjonalnych zdjęć produktowych wykonywanych dla sklepów internetowych, hurtowni czy producentów – głównie z kraju, ale też i z zagranicy. Na przestrzeni lat doskonale poznaliśmy charakter ich działalności, potrzeb oraz oczekiwania. Jako zespół wykształconych i doświadczonych fotografów produktowych wyspecjalizowaliśmy się m.in. w: zdjęciach odzieży (tzw. zdjęcia ubrań na niewidocznym manekinie typu duch), obuwia, szeroko rozumianej galanterii skórzanej, zegarków oraz biżuterii. Oczywiście nie ograniczamy się tylko do wyżej wymienionych branż. Wykonujemy packshoty także innym produktom.

Nasze realizacje można oglądać w niezliczonej liczbie sklepów internetowych, aukcji w różnych platformach sprzedażowych, a także w katalogach, materiałach promocyjnych, ulotkach czy nawet magazynach modowych. Na stałe współpracujemy z kilkudziesięcioma firmami.

Przebieg współpracy

6 prostych kroków do profesjonalnych zdjęć produktowych.

Krok 1

Bezpłatna wycena i zdjęcia testowe

Zaczynamy od indywidualnej wyceny zdjęć, wykonujemy zdjęcie testowe i przesyłamy do akceptacji. Ustalamy szczegóły współpracy.

Krok 2

Przygotowanie do zdjęć

Każdy produkt odpowiednio przygotowujemy – ustawiamy, oświetlamy i stylizujemy, w przypadku zdjęć odzieży typu duch - ubrania prasujemy.

Krok 3

Fotografowanie

Jak najwierniej odzwierciedlamy kolory i strukturę obiektu. Stawiamy na powtarzalność ujęć i unifikujemy je w obrębie całych serii produktów czy asortymentu sklepu.

Krok 4

Obróbka graficzna

Wszystkie zdjęcia retuszujemy, usuwamy tło (szparujemy) i poprawiamy ewentualne fabryczne niedoskonałości produktu.

Krok 5

Przesłanie zdjęć

Wszystkie fotografie udostępniamy na własnym serwerze FTP, umożliwia to na wygodny i natychmiastowy dostęp do Twoich zdjęć produktowych.

Krok 6

Rozliczenie

Wystawiamy fakturę za wykonane zlecenie i pakujemy Twoje rzeczy do odbioru. Przy stałej współpracy oferujemy atrakcyjne rabaty.

Najnowsze Galerie Zdjęć Produktowych

Zaufali nam

Odwiedź nas na

Profile na stronie facebookProfile na stronie instagram

Ostanie wpisy

Atrakcyjne zdjęcia produktów? Jakie właściwie są kluczowe elementy fotografii produktowej?

Jeszcze się nie przekonałeś? Poniższe informacje pomogą rozwiać wątpliwości.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, gdy pierwsze emocje związane z otwarciem przesyłki już opadły, zacząłeś się przyglądać nabytej rzeczy? Po jakimś czasie zorientowałeś się, że właściwie to w internecie ten przedmiot wyglądał lepiej. Bardziej atrakcyjnie…

Atrakcyjne zdjęcia produktów? Jakie właściwie są kluczowe elementy fotografii produktowej?

Klienci w dużej mierze kupują oczami.

Nie bez powodu restauracyjne zdjęcia pompują swoje kanapki do granic możliwości. Sałata jest wielka jakby rosła w środku, a mięso ocieka soczystością.

Wiadomo przecież, że w cyfrowym świecie wzrok jest najbardziej wyostrzonym zmysłem i właściwie jedynym, który pozwala nam oceniać produkt niezależnie od opinii innych osób. Czasem pożądamy czegoś głównie dlatego, że ładnie wygląda, a nie koniecznie musi najlepiej spełniać swoje funkcje.

Dlatego dobre zdjęcia:

  • podkreślają walory produktu
  • pokazują go z najatrakcyjniejszej strony, często w atrakcyjnym otoczeniu i świetle
  • podkreślają jego proporcje – nawet mały przedmiot może robić ogromne wrażenie
  • zawierają kluczowe lub nawet wszystkie funkcjonalne elementy przedmiotu

fotografia produktowa

Jeśli chcesz sprzedawać w internecie dobre zdjęcia produktowe to podstawa.

Szare kolory, wpadające agresywne światło lampy i nieatrakcyjne tło są domeną zdjęć publikowanych prywatnie na serwisach aukcyjnych, ogłoszeniowych. Większość osób kojarzy je jednoznacznie z pomniejszoną jakością, albo z ryzykiem zakupowym. W dodatku, niedbała fotografia może, w opinii kupującego, odzwierciedlać stosunek autora zdjęcia do przedmiotu. Niechlujne pakowanie, kompozycja zdjęcia zniechęcają.

Od wiarygodnych sklepów wymagane są zaś profesjonalne zdjęcia – a przynajmniej poprawnie zrobione – na białym lub innym neutralnym tle.

Koszt jednego profesjonalnego zdjęcia wynosi średnio od 10 do 50 zł. Wszystko zależy, co jest fotografowane.

Mało tego, jedno profesjonalne zdjęcie nie zdobędzie Ci klientów. Musisz trzymać poziom w całej estetyce swojej witryny.

Z tego powodu warto zamówić sesję zdjęciową produktów – czyli wysyłać produkty do zdjęć całymi seriami i najlepiej do jednego studia. Uzyskasz wtedy identyczne zdjęcia typu packshot. Nie będą się różnić tłem ustawieniem względem aparatu, kompozycją kadru, sposobem oświetlenia, metodą obróbki.

Unikniesz dzięki temu:

  • zmiany ujęć,
  • zmiany perspektywy,
  • oddalenia aparatu fotograficznego od obiektu

Za każdym razem otrzymasz od nas podobne lub bardzo zbliżone zdjęcia. Nasze studio fotografii będzie mogło dopasować je do wcześniejszych realizacji.

Przywiązujemy wagę do detali. Nasza obsługa dba o powtarzalną jakość dla naszych stałych Klientów

Zamawiając u nas zdjęcia reklamowe do e-commerce, albo na serwisy aukcyjne otrzymasz wysokiej jakości pliki graficzne, a także pliki w formacie odpowiednim do Twoich mediów.

Możemy ustalić:

  • format plików
  • rozmiar plików
  • zróżnicowane poziomy kompresji (od minimalnej, średniej i maksymalnej kompresji, przy czym ta ostatnia wiąże się ze spadkiem jakości zdjęć – jest dobra jedynie, gdy zdjęć nie można powiększyć)
  • scenariusz sesji, otoczenie dla poszczególnych obiektów
  • detale dotyczące fotografowania wszystkich poszczególnych produktów (ten proces zwykle zawiera wiele czasu na przygotowanie. Musimy jednak przyznać, że warto poświęcić temu czas)
  • i inne detale

Dlaczego fotografia produktowa jest tak ważna?

Świetne zdjęcia produktowe nie tylko zachęcają użytkowników do zakupu.

Przede wszystkim pobudzają pożądanie.

Już samo udostępnianie ich w mediach społecznościowych może być powodem do celebracji. Nawet jeśli nie widzimy tego wprost, to głęboko na podświadomym poziomie wrażliwości, lubimy chwalić się naszymi znaleziskami. Szczególnie gdy są piękne.

Ile kosztuje fotografia produktowa – packshot?

Dobra fotografia reklamowa mieści w sobie nie tylko zrobienie zdjęcia, ale też retusz i odpowiednie formatowanie.

Te czynniki głównie składają się na cennik zdjęć.

Jest on niestety mocno zróżnicowany zależnie od stopnia pracy z pojedynczym produktem.

Dla przykładu, zdjęcia biżuterii jest wymagająca, bo należy ustawić lampy i blendy (przepuszczalne przysłony światła) tak aby zniwelować wszystkie niechciane odbicia i zachować tylko te, które podkreślają walory biżuterii.

Z kolei zdjęcia wykonane jedzeniu tylko wymagają przygotowania odpowiedniej kompozycji, ale też stylizacji pojedynczych składników. Czy wiesz, że w fotografiach jedzenia w największych fast foodach często stosuje się sztuczne zamienniki składników, by wyglądały doskonale na zdjęciu?

Teoretycznie najmniej wymagające są zdjęcia galanterii skórzanej oraz butów – za nie zapłacisz najmniej. Droższe jest już wykonanie zdjęć ubrań – czy to fotografowanych na płasko, czy na manekinie typu duch.

Nie ukrywamy też, że im miej produktów nam dostarczysz, tym więcej czasu będziemy musieli poświęcić na wszystkie czynności, a mniej na samo fotografowanie.

Nasze ceny są najbardziej przystępne powyżej 60 zdjęć. Czasem mogą to być już zdjęcia 5 produktów – na przykład plecaków, czy toreb, które wymagają zdjęć detali. Jeśli chodzi o ubrania typu duch, lub zdjęcia ubrań na płasko, zwykle wykonujemy zwykle wykonujemy 2-4 zdjęcia (przód, tył, 2 boki lub skos) oraz detale (zbliżenia na klapy, guziki, zamki, metki, nadruki, wzory oraz strukturę materiału).

Zobacz cennik packshotów

Niezależnie od niego skontaktuj się z nami, potrafimy pozytywnie zaskoczyć.

Zakres naszego działania: Cała Polska.

Więcej szczegółów w opisach naszej oferty: Fotografia produktowa Warszawa, fotografia produktowa Katowice


Częste pytania Klientów:

Jakie zdjęcia warto wybrać do sklepu online?

Przede wszystkim zgodne z szatą graficzną sklepu. Jeśli zacząłeś budować swój sklep na szablonie z małą ilością grafiki trzymaj się jednej tonacji zdjęć i kilku wybranych kolorów. Z góry należy zaplanować, jakie będą kolejne produkty, aby dobrać pasujący do nich styl.

Co do samych zdjęć to proponujemy wybrać sprawdzone rozwiązania:

  1. Zdjęcia główne, przedstawiające cały produkt
  2. Zdjęcia szczegółowe – przedstawiające detale lub funkcje produktu
  3. Zdjęcia z realnego zastosowania – np. w różnych warunkach pogodowych, jak przedmiot wygląda w naturalnym otoczeniu, w relacji z innymi przedmiotami, wśród których może występować

Co możemy dla Ciebie sfotografować?

Wszystkie szczegóły znajdziesz w naszym cenniku.

Specjalizujemy się w zdjęciach:

Co musisz nam wysłać abyśmy wykonali dobre zdjęcia produktów?

Oczywiście towary, a także, jeśli chcesz wszelkie dodatki potrzebne do fotografowania produktu (np. inne tło, dekoracje). Ostatnią lecz równie ważną rzeczą są wytyczne odnośnie zdjęć. Jeśli chcesz uzyskać konkretne efekty musisz je dokładnie opisać.

My zajmiemy się oświetleniem, przygotujemy białe tło, zniwelujemy cienie, ustawimy ostrość itd.

Fotografia produktowa dla e-commerce

Realizujemy szereg zdjęć dla sklepów i serwisów aukcyjnych, a także zdjęć na grafikę do bannerów, e-maili, social mediów oraz reklam. Niekiedy wszystkie te formy wymagają osobnego scenariusza.

Zdjęcia przesyłamy w wybranych przez Ciebie formacie graficznym, zwykle w dwóch rozmiarach: pełnym rozmiarze zdjęcia oraz w rozmiarze docelowym na sklep (np. 1000 x 1000 pixeli). Do obróbki używamy popularnych programów graficznych, jak Photoshop, Lightroom, dzięki czemu Twoi graficy będą mogli je edytować u siebie bez straty jakości.

Opinie na temat naszego studia fotograficznego znajdziesz w naszych mediach społecznościowych, oraz na mapie Google.

Zobacz: fotografia produktowa cennik

Przejdź do początku strony