Zdjęcia produktowe
na najwyższym poziomie

Wysokiej jakości zdjęcia produktowe
Oferujemy wykonanie zdjęć produktowych dla różnych produktów i do wykorzystania w różnych celach
Specjalizujemy się w fotografii typu packshot, sesjach zdjęciowych ubrań, zegarków, elektroniki i różnych fotografii reklamowych
W naszym wachlarzu oferty znajdują się też zdjęcia 360 stopni oraz animacje z modelami AI.
Prowadzimy również sesje z profesjonalnymi modelami.
Dlaczego my?
-
U nas tylko jakość premium – nie oddajemy przeciętnych zdjęć
-
Zero ryzyka – testy na start, kontrola po Twojej stronie
-
Szybka realizacja – nawet w 24h z pakietem express
Prosty proces, dogodne terminy i testy jakości
-
Topowe manekiny typu ghost – damskie, męskie, dziecięce
-
Transparentność i terminowość – jasny plan, zero niespodzianek
Jakiego rodzaju zdjęcia produktowe wykonujemy:
- zdjęcia odzieży w kilku zasadniczych typach:
- zdjęcia typu duch – na niewidocznym manekinie
- zdjęcia ubrań na płasko, typu flatshot
- zdjęcia na wieszaku
- Zdjęcia butów
- Zdjęcia galanterii skórzanej
- Zdjęcia biżuterii i zegarków
- Wszelkiego rodzaju packshoty produktów, w tym m.in.:
- kosmetyków,
- elektroniki,
- produktów spożywczych,
- tekstyliów,
- Zdjęcia reklamowe, aranżowane, kompozycje i zestawy
- Zdjęcia 360
- Zdjęcia i filmy na modelach, w tym modelach AI
Wszystkie zdjęcia oferujemy w wersji PRO.
Kilka realizacji:
Co zyskasz współpracując z nami
- Dlaczego w moim produkcie odbijają się niepożądane kolory lub inne przedmioty?
- Dobre zdjęcia produktowe oczywiście są pozbawione tych mankamentów.
- Jak wygląda współpraca
- Ile zdjęć potrzebuje jeden produkt?
- Jak wycenić zdjęcia produktowe, które jako producent możesz sprzedawać
Zamów tryb Express
jeśli zależy Ci na szybkim wykonaniu.
Zdjęcia gotowe już w 24 godziny od otrzymania produktów.
Warto dodać, że zdjęcia w dużym stopniu świadczą o profesjonalizmie sklepu internetowego. Ich jednorodność i wysoka jakość w dużej mierze tworzą szatę graficzną sklepu. Obecnie wystarczy zbudować sklep na nowoczesnym silniku, z wykorzystaniem aktualnych szablonów i nie trzeba specjalnie zatrudniać do tego grafika. Wypełnienie dobrymi fotografiami pozwoli stworzyć profesjonalny wizerunek.
O dziwo, na rynku reklamy nie ma wielu ogólnodostępnych badań na temat skuteczności fotografii. Każdy sklep robi takie analizy na własną rękę. Dostepne są zaawansowane narzędzia do pomiaru różnych czynników wpływających na konwersję w sklepie online, do obserwowania ścieżek klienta, heatmap, śledzenia ruchów kursora itd. Lecz dopiero po wdrożeniu ulepszenia, albo wprowadzenia testów A-B możecie Państwo ocenić, co działa lepiej. Cała ta praca wymaga inwestycji i nie każdy sklep stać na takie działanie.
Atrakcyjne zdjęcia produktowe – o czym należy pamiętać przy fotografii produktowej?
Poniżej przedstawiamy kwestie stricte poradnikowe, zebrane z uwagi na częste pytania naszych Klientów.
Czy można wyeksponować białe produkty na białym tle?
Białe produkty można wyeksponować na białym komputerowym tle, ponieważ nie istnieją fizycznie obiekty o takiej charakterystyce kolorystycznej – lub innymi słowy – nie posiadają takich wartości liczbowych w przestrzeni sRGB jak biel komputerowa (255, 255, 255). Nie oznacza to jednak, że nie należy takiego białego obiektu uwypuklić na takim tle. W takim przypadku dobrze jest dorzucić cień odcinający od tła, odbicie lustrzane lub w ogóle zdecydować się na zmianę tła na np. na lekko szare (jeśli to pasuje do stylistyki całego sklepu).

Jak działamy w zakresie fotografii produktów
W naszym studio nie używamy przypadkowych rozwiązań ani marketowych zestawów do fotografii bezcieniowej.
- Ustalamy szczegóły zlecenia, otrzymujesz od nas wycenę
- Przesyłasz nam swoje produkty w określonym terminie
- Realizujemy sesję zdjęciową
- Obrabiamy zdjęcia i wysyłamy do Ciebie gotowe pliki graficzne w rozmiarach jakich potrzebujesz
- Równocześnie produkty wracają tą samą drogą
- A wszystko to w ustalonym terminie
Jesteśmy elastycznym studiem fotograficznym, które potrafi dostosować się do zmieniających się potrzeb Klientów.
Przesyłamy pliki graficzne w rozmiarach potrzebnych do sklepu internetowego, a także pliki wysokiej jakości, w dużym rozmiarze – do późniejszej edycji. Nie zapłacisz ani złotówki więcej za pliki TIFF
Przekazanie praw majątkowych do zdjęć odbywa się na zasadzie faktury, która jednocześnie jest potwierdzeniem umowy.
Zdjęciami możesz zarządzać do woli, bezterminowo. W końcu to Twoje zdjęcia.
Próbki zdjęć:
Zanim zapłacisz, zobacz efekt
u nas nigdy nie zamawiasz zdjęć w ciemno.
Wyślij produkt – zrobimy zdjęcia próbne bez zobowiązań.
✅ Oceniasz styl, światło, kompozycję
✅ Podejmujesz decyzję z pełnym przekonaniem

Najlepsze zdjęcia produktu do serwisów aukcyjnych
Jak przebiega proces wykonywania Packshotów
Zdjęcia katalogowe i e-commerce (lub na aukcje internetowe) to najczęściej tak zwane packshoty.
Produkty są przygotowywane do zdjęć, to znaczy ubrania dobrze oświetlane, aby podkreślić ich kształt oraz materiał. Tego typu zdjęcia rzetelnie odwzorowują fotografowany przedmiot podkreślając także detale produktu. Dobry packshot pozwala klientowi często przybliżyć zdjęcie i przyjrzeć się wykończeniu towaru.
Tego typu zdjęcia najczęściej wykonywane są na białym tle. W etapie postprodukcji produkt jest dopieszczany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Zdjęcia katalogowe i e-commerce (lub na aukcje internetowe) to najczęściej tak zwane packshoty.
Produkty są przygotowywane do zdjęć, to znaczy ubrania dobrze oświetlane, aby podkreślić ich kształt oraz materiał. Tego typu zdjęcia rzetelnie odwzorowują fotografowany przedmiot podkreślając także detale produktu. Dobry packshot pozwala klientowi często przybliżyć zdjęcie i przyjrzeć się wykończeniu towaru.
Tego typu zdjęcia najczęściej wykonywane są na białym tle. W etapie postprodukcji produkt jest dopieszczany zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Co ciekawe, białe tło może nie być tak oczywiście łatwe do wykonania. W systemie kolorystyki komputerowej RGB czysta biel przyjmuje wartości 255, 255, 255. Jeżeli tło przybiera zbliżone do niego wartości np rzędu 240-250 będzie to lekko żółtawa biel, często niezauważalna gołym okiem. Niestety algorytm sprawdzający zdjęcia allegro wyłapie ten błąd i odrzuci zdjęcia.
Zauważyliśmy też, że coraz więcej przedsiębiorców zamawia inne zdjęcia na serwisy aukcyjne, a inne na własne strony internetowe i katalogi. Warto się wyróżnić, szczególnie jeżeli zależy Państwu na wyświetleniach swoich obrazków w zakładce Google Grafika. Niektóre branże są wręcz oblegane pod kątem graficznych wyszukiwań.
Dobra fotografia produktowa zwiększa konwersję w sklepie internetowym
Jedno z badań firmy Forrester.com dowiodło w 2016 roku o wyższej skuteczności profesjonalnych zdjęć produktowych w zestawieniu ze zdjęciami niższej jakości.
Wyniki testu były jednoznaczne – dobre zdjęcia zwiększają konwersję nawet trzykrotnie.
Kilka naszych uwag do badania:
Skok współczynnika konwersji o 300% nie oznacza od razu skoku wyniku sprzedażowego o 300%. Musimy pamiętać, że zdjęcie jest częścią procesu sprzedaży, a zatem jednym ze składowych elementów konwersji. Jeżeli poprawimy zdjęcia na naszym sklepie to w rezultacie konwersja może się podnieść z 1,2% do ok. 2%. Oznaczałoby to, że dobre zdjęcie odpowiada aż za 60% rezultatu. Efekt zwykle widać w statystykach po trzech miesiącach.
Pamiętajmy też, że wszystko zależy od innych części składowych konwersji.
Forrester ocenia, że najważniejsze są opisy produktów, zdjęcia, ceny, polityka gwarancyjna i polityka wysyłki oraz zwrotów. Dalej należy wymienić formy płatności i sam proces składania zamówienia. Nie zapominajmy także o czasie dostawy i wiarygodności sklepu (opinie klientów o produktach i opinie o sklepie).
Zarezerwuj termin dla swoich produktów
Pracujemy w pełnym skupieniu dla jednego Klienta.
Rezerwacja terminu daje Ci szersze możliwości.
Możesz zamówić tryb expressowy - realizacja w 24 godziny od otrzymania towaru.
